woensdag 1 augustus 2012

Dag 14. Las Vegas

Het begint bijna saai te worden voor iedereen die dit leest, maar wederom op ons gemakje vanmorgen. We worden allemaal vlak na elkaar wakker en rommelen weer wat op de kamer. Sem is helemaal blij met het stokbrood en de pot Nutella die we gisteren hadden gekocht. Dus ach, we nemen allemaal maar een stokbroodje pasta :-)

We zien dat het buiten regent! Nouja, een beetje nog dan, maar het heeft schijnbaar wel harder geregend aan de plassen te zien. Geeft niets, want vandaag gaan we shoppen! Jippie! Mike zou eigenlijk gaan zwemmen met Sem deze ochtend, maar in de regen hoeft hij niet perse. Hij wacht wel tot morgen zegt ie. Nou ook prima dan. Sem speelt lekker met zijn auto's die hij had gekocht her en der, en dan is het toch wel fijn om een ruimere hotelkamer te hebben. Helemaal prima dus hier.

Als we rond 10.30 allemaal lekker gedoucht zijn gaan we op weg naar de Meadows Mall. We verwachten dat het druk zal zijn ivm het mindere weer. Maar nee hoor, op het parkeerterrein kunnen we zo goed als vooraan parkeren. Fijn! We lopen de mall binnen en meteen zit er een dierenwinkel, daar moeten we in natuurlijk. Jammer genoeg zie ik meteen "kooien"  met honden en katten. Ben meteen verdrietig…zo zielig die beestje in die kooien. Ik word meteen verliefd op een klein teckeltje….al moet hij niet zoveel van mij hebben, hij snuffelt wat aan mijn hand maar als dan vervolgens Sem bij de kooi komt staan, breekt het kleine hondje bijna de tent af. Hij piept en blaft en likt Sem zijn hand helemaal af. Ik moet echt bijna huilen, het liefst zou ik hem meteen meenemen. Maja, ik weet dat als je dat doet, je dit soort praktijken alleen maar in stand houdt. 

We gaan gauw de winkel uit en ik moet me echt ergens anders op focussen, maar makkelijk is het niet, ook mis ik dan onze eigen hondjes nog wat extra.. Al snel gaan we andere winkels in en trakteer ik mezelf op de lekkere parfum van Micheal Kors, krijg er een leuke tas en toilettas bij. Echt super blij mee, als MK fan!

Ook bij Forever 21 kan ik goed slagen, Mike moet altijd een beetje lachen…echt niet voor altijd 21…hahaha. "Nou en" We struinen nog wat verder en we hebben dan wel alles gezien wat we wilden zien. We besluiten naar de Premium Outlets North te rijden, dat is hier op 5 minuutjes vandaan ongeveer. Als we in de buurt komen van de Outlets zien we dat alle mensen die hier blijken te zijn! De parkeerplaats is zo goed als vol en de parkeer garage ook, maar al vrij snel hebben we een plekje gevonden voor onze truck. We gaan hier ook weer onze favoriete winkels binnen. Mike slaagt voor schoenen en ook eindelijk voor een horloge. Een prachtige Nautica horloge is het geworden! Alvast voor ons 10 jarig huwelijk dat we volgende week vieren. Mijn kado laat nog even op zich wachten, ik blijf nog twijfelen….volgende week meer nieuws daarover denk ik :-)

SAM 0877

SAM 0878

SAM 0879

SAM 0880

Als we op North klaar zijn, wil Sem graag naar de Toys-r-us, en laat die nu net niet hier zitten maar wel op South….nouja, we zijn nu toch aan het shoppen en South is vlakbij ons hotel, dus hupsakee, we rijden naar de andere oulets. Ach het is best snel gedaan, binnen 25 minuten staan we voor de deur. Sem zoekt een soort knikkerbaan uit van "Dagedar". Iedereen blij vandaag met zijn nieuwe spulletjes. We eten nog wat op de foodcourt, lekkere pasta en salade en Mike gaat toch voor een Whopper of course...

Bij het hotel aangekomen blijken Pa en Ma ook een goede shop dag gehad te hebben. Ma heeft haar nagels laten doen en een voetmassage. Ook nog een nieuwe tas en koffer. Pa nieuwe schoenen. Iedereen blij :-)

Wij frissen wat op en gaan dan naar het kindergedeelte in het hotel. Sem mag nog wat "gokken" (zijn meer kermisachtige-gok-spelletjes) Hij heeft dit al een paar keer mogen doen met ons en met mijn ouders. Vandaag voor het laatst dus en dan mag hij al zijn punten inleveren en hier wat speelgoed voor uitzoeken. Dat is al bijna een avond-vullend programma, pppffft….

DSC00736

DSC00737

DSC00738

DSC00739

Dan zijn we snel op weg naar het Bellagio want we willen graag de fonteinen show zien. We parkeren de auto in het hotel en lopen zo aan de voorkant naar de fonteinen. Het is een prachtige show op het nummer van Celine Dion " My heart will go on". Echt heel mooi, ongelofelijk dat ze dat water zo hoog kunnen krijgen. 

DSC00740

DSC00741

DSC00748

DSC00749

DSC00750

DSC00752

DSC00753

Daarna zijn we toch echt wel moe en rijden we snel terug naar het hotel. Inmiddels 22.00 uur en dus hoogste tijd voor Sem. En voor ons ook wel….

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave stad is Las Vegas toch, je kunt er zoveel leuke dingen beleven. Ik heb net de afgelopen dagen bijgelezen, wat een super vakantie hebben jullie.
    Heel veel plezier weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yvonne heeft dat precies hetzelfde, in die dierenwinkels ... Daar gaat ze altijd in een grote boog omheen ...

    BeantwoordenVerwijderen