zaterdag 11 augustus 2012

Dag 23. Las Vegas & 10 jaar getrouwd!

Vanmorgen was het bijzonder wakker worden. Vandaag zijn Mike en ik 10 jaar getrouwd! Heel bijzonder om terug te denken aan hoe onze dag begon 10 jaar geleden. En ook heel vreemd dat we nu, 10 jaar later, wakker worden in Vegas en natuurlijk met Sem. Helemaal leuk. Doe er mij nog maar 10, 20, 30 jaar zo hoor!

Mike en ik hadden een kleinigheidje voor elkaar gekocht, stiekem. Mike had voor mij een Spirit Angel (uit de Grand Canyon), een klein beeldje dat als een beschermengel werkt. En ik had voor Mike een hysterisch flikkerende sleutelhanger met zijn naam erop, zodat hij zijn sleutels misschien minder snek kwijt raakt? Leuke kleinigheidjes. De echte kado's hadden we natuurlijk al uitgezocht samen.

Daarna zijn we naar het zwembad gegaan, want het is weer verschrikkelijk heet. Lekker makkelijk is dat we geen handdoeken mee hoeven te nemen, die kun je gewoon bij het zwembad pakken. We zonnen een beetje en zwemmen veel meer :-)

SAM 0010

SAM 0012

SAM 0013

SAM 0024

We maken lol met de onderwater camera (die hadden we een paar dagen geleden nog op de valreep gekocht. Hadden we al eerder willen kopen maar konden telkens niks vinden, nu nog 1tje in de aanbieding gevonden bij Walmart) Helemaal leuk zo'n cameraatje.

Zo rond een uurtje of 1 ga ik terug naar de kamer, echt te heet…Ik fris me wat op en ga naar de Fashion Mall die naast ons hotel ligt om nog de laatste (make up) inkoopjes te doen. Ik hoef gelukkig alleen maar naar buiten om de brug over te steken, de rest kan binnendoor ons hotel.  Eenmaal in de mall raak ik bijna verdwaald zo verschrikkelijk groot is deze mall. 

SAM 0913

SAM 0914

SAM 0915

Ik snuffel wat rond in de winkeltjes, koop de make upjes en ga weer terug naar Mike en Sem. Die hadden zich nog wel even kunnen vermaken in het zwembad maar nu toch ook wel erg heet. Voetzolen weer verbrand, door de zolen van je slippers heen. 

We rijden naar de outlets voor een nieuwe koffer, onze koffer was erg beschadigd geraakt op de heenreis, en er zit nu dus een gat in. We durven het niet aan om met die koffer terug te reizen. Hopelijk krijgen we van de verzekering eea terug.

We snuffelen nog wat in de outlets. Natuurlijk nog even naar Aeropostole want daar krijgen we vandaag nog extra 30% korting op de 50% korting die er nu standaard is. Helemaal goed natuurlijk!  Terwijl ik in de winkel aan het struinen ben wachten zij even voor de winkel. Even later komen ze terug met een Tommy Hilfiger tas, die stond onbeheerd buiten. Niemand in de buurt die op zoek leek te zijn. Dus brengen we die tas even terug naar de Tommy winkel, hopelijk komt de eigenaar er snel achter dat ze een tas zijn vergeten. 

Wij eten nog lekker wat op de foodcourt en gaan dan terug naar ons hotel. Als we daar aankomen en de garage in willen rijden blijkt er een enorm ongeluk te zijn gebeurd op de kruising. Van 1 auto is de complete voorkant eraf gereden en een andere auto ligt midden op de kruising op zijn dak….Ziet er niet best uit. We rijden snel de garage in, dit hoeven we niet te zien.

Mike en Sem willen weer even gaan zwemmen. En ik ga met Ma even terug naar de Fashion Show Mall, Ma moest ook nog eea hebben, en ik moet terug naar een winkel waar ze mij de verkeerde kleur mascara hadden gegeven, bleek achteraf….grrr, zul je altijd zien.

Maar goed, Ma en ik zijn even snel op en neer geweest zodat we op tijd terug zouden zijn voor de show voor ons hotel, Sirens of the Cove. Even leek het erop dat de show niet door zou kunnen gaan omdat het erg hard waaide, er was onweer op komst. Maar gelukkig met een beetje vertraging ging de show door. Ik heb er geen foto's van, Mike heeft het gefilmd. Maar het was een leuke show! (Vooral voor mannen, veel bikini's of course…) Maar gelukkig voor Sem ook de nodige knallen en vuur.

Daarna terug naar de kamer waar we onze champagne kregen van het hotel voor ons jubileum.

SAM 0916 

We hebben samen een toast gedaan! Op de volgende 10 jaar!

1 opmerking:

  1. Nog hartelijk gefeliciteerd met het 10 jarig jubileum, heerlijk om dit in Las Vegas te kunnen vieren.
    Wat een superdag hebben jullie gehad zeg.

    BeantwoordenVerwijderen